Tens a la teva disposició diferents canals per fer-nos arribar les teves reclamacions o suggeriments:
1. A través del formulari del web de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC): https://www.fgc.cat/cat/reclamacions 2. Mitjançant els llibres de reclamacions que trobaràs a qualsevol estació d’FGC i als Centres d’Atenció al Client de Pl. Catalunya o Pl. Espanya. 3.Per carta adreçada a la seu social de l’empresa: Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) 4. Al telèfon gratuït 900 90 15 15. 5. A través del compte de l’X d’FGC (@FGC), enviant un missatge privat amb les següents dades: Nom i cognoms, nº de document, adreça completa, correu electrònic, dia dels fets, motiu de la reclamació, explicació detallada i acceptació expressa del tractament de dades personals. |
Com presentar una reclamació?
També et pot interessar
Tràmits
Pensionistes
Condicions d’ús del servei
Atenció al client
No has pogut resoldre els teus dubtes?
Si no has trobat resposta a les teves preguntes pots contactar amb nosaltres o fer-nos arribar la teva inquietut a través del formulari de consultes.
Atenció al client
No has pogut resoldre els teus dubtes?
Si no has trobat resposta a les teves preguntes pots contactar amb nosaltres o fer-nos arribar la teva inquietut a través del formulari de consultes.