EN QUÈ US PODEM AJUDAR?
Telèfon de reclamacions
900 90 15 15
Tens algun dubte?
Preguntes freqüents
Consulta les respostes a les preguntes més freqüents dels nostres usuaris.
Queixes i reclamacions
Si voleu presentar un escrit a la percepció mínima que us hem imposat, caldrà que adjunteu la documentació següent escanejada o en format pdf o jpg: el vostre DNI (ambdues cares), un escrit signat on feu constar la vostra petició, la butlleta que us van lliurar i còpia del bitllet que vau fer servir, si en disposeu. En cas contrari, no podrem atendre la vostra objecció i se seguirà amb el tràmit administratiu corresponent.
Si sou menor d’edat, els vostres pares o tutors rebran un escrit en el qual se’ls explicarà com han de procedir.
Centres d’atenció al client
Plaça Catalunya
Ubicació
Horari
(de dilluns a divendres feiners)
CAC de Catalunya
Situat al vestíbul costat carrer Bergara de l’estació de Plaça Catalunya. L’accés per a persones amb mobilitat reduïda (PMR) per l’ascensor situat al carrer de Bergara, núm. 7, encreuament amb carrer de Balmes.
Plaça Espanya
Ubicació
Horari
De 9 a 14 h i
de 16 a 18:30 h.
(de dilluns a divendres)
Agost: De 9 a 14 h. (de dilluns a divendres)
CAC de Plaça Espanya
Es troba situat al vestíbul costat Gran Via de les Corts Catalanes de l’estació de Plaça Espanya. L’accés per a persones amb mobilitat reduïda (PMR) per l’ascensor situat a Plaça Espanya, núm. 1, encreuament amb la Gran Via de les Corts Catalanes al costat de la Fira de Montjuïc.
Estació de Balaguer
Ubicació
Horari
CAC de Balaguer
Es troba situat al vestíbul de l’estació de Balaguer. L’accés per a persones amb mobilitat reduïda (PMR) per la rampa d’accés directe des del carrer de la Noguera Pallaresa, núm. 1 de Balaguer.
Oficina de Confecció de Carnets de Pensionista d’FGC
Ubicació
Horari
(de dilluns a divendres feiners)
Oficina de Confecció de Carnets de Pensionista d’FGC
Servei exclusiu de tramitació del Carnet de pensionista d’FGC. L’accés directe des del carrer de l’Avenir, 6 de Barcelona.