Portada »
EN QUÈ US PODEM AJUDAR?
CONTACTEU AMB NOSALTRES
Ens podeu contactar a través dels següents canals:
Per tèlefon
Telèfon d’informació 012 (GENCAT.CAT)
Telèfon de reclamacions 900 90 15 15
Telèfon per a persones amb discapacitat auditiva
(WhatsApp o SMS) 675 78 70 02
Atenció presencial a les estacions
Trobareu personal d’atenció a totes les estacions d’FGC. En cas que necessiteu informació o ajuda i no trobeu a l’agent d’estacions, també disposeu d’intèrfons a tots els vestíbuls i a les andanes.
Centres d’atenció al client
Plaça Catalunya
Ubicació
Situat al vestíbul costat carrer Bergara de l’estació de Plaça Catalunya. L’accés per a persones amb mobilitat reduïda (PMR) per l’ascensor situat al carrer de Bergara, núm. 7, encreuament amb carrer de Balmes.
Horari
(de dilluns a divendres feiners)
Plaça Espanya
Ubicació
Es troba situat al vestíbul costat Gran Via de les Corts Catalanes de l’estació de Plaça Espanya. L’accés per a persones amb mobilitat reduïda (PMR) per l’ascensor situat a Plaça Espanya, núm. 1, encreuament amb la Gran Via de les Corts Catalanes al costat de la Fira de Montjuïc.
Horari
De 9 a 14 h i
de 16 a 18:30 h.
(de dilluns a divendres)
Agost: De 9 a 14 h. (de dilluns a divendres)
Estació de Balaguer
Ubicació
Es troba situat al vestíbul de l’estació de Balaguer. L’accés per a persones amb mobilitat reduïda (PMR) per la rampa d’accés directe des del carrer de la Noguera Pallaresa, núm. 1 de Balaguer.
Horari
Oficina de Confecció de Carnets de Pensionista d’FGC
Ubicació
Servei exclusiu de tramitació del Carnet de pensionista d’FGC. L’accés directe des del carrer de l’Avenir, 6 de Barcelona.
Horari
(de dilluns a divendres feiners)