ATENCIÓ AL CLIENT
![info Info logo](https://www.fgc.cat/wp-content/uploads/2017/07/info.png)
012 GENCAT.CAT
Cost de la trucada:
segons operadora
Telèfon de reclamacions
900 90 15 15
![icono_discap-mob icona discap mob](https://www.fgc.cat/wp-content/uploads/2017/08/icono_discap-mob.png)
Persones amb mobilitat reduïda
Si la vostra estació d’origen o de destinació és Pl. Catalunya, poseu-vos en contacte amb el telèfon d’informació 012 i us informaran de l’operativa a seguir.
![icono_dialog Bocata Icona](https://www.fgc.cat/wp-content/uploads/2017/08/icono_dialog.png)
Centre d’Atenció al Client de Pl. Catalunya
Vestíbul de l’estació de Barcelona-Pl. Catalunya
Horari: de 8 a 20 h
(de dilluns a divendres feiners)
![icono_dialog Bocata Icona](https://www.fgc.cat/wp-content/uploads/2017/08/icono_dialog.png)
Centre d’Atenció al Client de Pl. Espanya
Vestíbul de l’estació de Barcelona-Pl. Espanya
Horari: de 9 a 14 h i de 16 a 18:30 h
Agost de 09.00h a 14.00h
(de dilluns a divendres feiners)
![icono_dialog Bocata Icona](https://www.fgc.cat/wp-content/uploads/2017/08/icono_dialog.png)
Centre d’Atenció al Client de l’estació de Balaguer
Carrer Noguera Pallaresa S/N
Horari: 8:00-20:00h
[email protected]
PERSONES AMB DISCAPACITAT AUDITIVA
![icono_discap-aud icono discapacitat auditiva](https://www.fgc.cat/wp-content/uploads/2017/08/icono_discap-aud.png)
Persones amb discapacitats auditives
[email protected]
![](/wp-content/uploads/2017/07/Whatsapp_icon-icons.com_66931-1.png)
FAX 93 366 32 36