Portada »
EN QUÈ US PODEM AJUDAR?
CONTACTEU AMB NOSALTRES
Ens podeu contactar a través dels següents canals:
Per tèlefon
Telèfon d’informació 012 GENCAT.CAT
Telèfon de reclamacions 900 90 15 15
Telèfon per a persones amb discapacitat auditive (WhatsApp o SMS) 675 78 70 02
Atenció presencial a les estacions
Trobareu personal d’atenció a totes les estacions d’FGC. En cas que necessiteu informació o ajuda i no trobeu a l’agent d’estacions, també disposeu d’intèrfons a tots els vestíbuls i a les andanes.
Centres d’atenció al client
Plaça Catalunya
Ubicació
Horari
(de dilluns a divendres feiners)
CAC de Catalunya
Situat al vestíbul costat carrer Bergara de l’estació de Plaça Catalunya. L’accés per a persones amb mobilitat reduïda (PMR) per l’ascensor situat al carrer de Bergara, núm. 7, encreuament amb carrer de Balmes.
Plaça Espanya
Ubicació
Horari
De 9 a 14 h i
de 16 a 18:30 h.
(de dilluns a divendres)
Agost: De 9 a 14 h. (de dilluns a divendres)
CAC de Plaça Espanya
Es troba situat al vestíbul costat Gran Via de les Corts Catalanes de l’estació de Plaça Espanya. L’accés per a persones amb mobilitat reduïda (PMR) per l’ascensor situat a Plaça Espanya, núm. 1, encreuament amb la Gran Via de les Corts Catalanes al costat de la Fira de Montjuïc.
Estació de Balaguer
Ubicació
Horari
CAC de Balaguer
Es troba situat al vestíbul de l’estació de Balaguer. L’accés per a persones amb mobilitat reduïda (PMR) per la rampa d’accés directe des del carrer de la Noguera Pallaresa, núm. 1 de Balaguer.
Oficina de Confecció de Carnets de Pensionista d’FGC
Ubicació
Horari
(de dilluns a divendres feiners)
Oficina de Confecció de Carnets de Pensionista d’FGC
Servei exclusiu de tramitació del Carnet de pensionista d’FGC. L’accés directe des del carrer de l’Avenir, 6 de Barcelona.